.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحران کارت معافیت به بازیکنان مازندرانی هم رسید
شمال نیوز: اکثر این نفرات در زمان دریافت این کارت ها عضو تیم های جنوبی بودند اما پیگیری ها نشان می دهد که کارت معافیت بسیاری از بازیکنان مازندرانی نیز با ابهام مواجه است.

دو بازیکن از استقلال و دو بازیکن از پرسپولیس به جمع نفراتی که کارت معافیت شان مشکوک است، پیوستند.

به گزارش شمال نیوز، در ماه های اخیر بحث کارت معافیت بازیکنان جنوبی و صدور آنها بر حسب اسناد غیر واقعی و جعلی به سوژه اصلی فوتبال ایران تبدیل شد.

اخیرا کارت معافیت بسیاری از بازیکنان فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی نیز با محرومیت مواجه شده و حتی برخی نیز بازداشت شدند.

اکثر این نفرات در زمان دریافت این کارت ها عضو تیم های جنوبی بودند اما پیگیری های خبرنگار نامه نیوز نشان می دهد که کارت معافیت بسیاری از بازیکنان مازندرانی نیز با ابهام مواجه است.

جالب است بدانید چهار بازیکن سرشناس از تیم های پایتخت(2 بازیکن استقلال و 2 بازیکن پرسپولیس) در لیست جدید قرار دارند و باید کارت معافیت آنها بررسی شود.

هر 4 بازیکن جزو نفرات اصلی تیم های خود محسوب می شوند و در صورت محرومیت، دو تیم مطرح پایتخت را با مشکلی جدی مواجه خواهند ساخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد93 2 مهر 1393
هر چی میکشیم از این فوتبالی ها ست بابا مگه خون یک فوتبالیست قرمزتره چقدر یکی رو انقدر پرروح میکنین ولش کنین انقدر این قضایا رو کشش ندین
نا شناس 2 مهر 1393
با اون پولهاي هنگفتي كه ميگيرن لازه كه به دقت به اين جرمها رسيدگي بشه.قانون فقط براي افراد بي بضاعت نيست براي انها هم هست
نا شناس 2 مهر 1393
وضعیت عالیشاه چطوریاست!!!؟؟؟؟؟
اونم جزو لیست هست؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.